Monday, March 24, 2008

Selamat kembali

Asslamualaikum,

Fuhhh..! Rasanya lama sudah 'REHAT' utk aku, tanpa satu ayat malah satu perkataan pun di tulis di blog ini. Rasanya masa 'REHAT' tu dah habis dan dah tiba masa untuk kembali menulis di ruangan2 percuma ini.


Salam terakhir 6 Feb dan sekarang 24 Mar, hampir sebulan berhenti rehat. Sebenarnya rehat utk pilihanraya, bukan di Qatar tapi di tanahair Malaysia.

Ini ada satu blog http://nikabduh.wordpress.com blog anakanda TG Nik Abdul Aziz dan adinda Nik Adli.

Silalah lawatinya dan belajarlah membaca, (itulah kata isteriku....)

2 comments :

nasru said...

asm, saya last jumpa fariza pun raya haji 2006.lepas tu tak jumpa sebab dia kawin ngan org johor.sekarang kerja kat kulim dan walaupun kulim dan penang dekat je tapi masing2 sibuk.insyallah saya akan sampaikan salam saudara. nak tanya, adakah saudara sebaya dengan fariza. sebab saya konpius dengan seorang sahabat yb zulkifli, duk qatar jugak yang merupakan kawan abang saya munif ahmad.kawan kat new zealang.lebih kurang nama radius/qatar yang dia guna kat blog dia.harap maaf le ganggu

nasru.ahmad@gmail.com

somebody said...

酒店經紀人,

菲梵酒店經紀,

酒店經紀,

禮服酒店上班,

酒店小姐,

便服酒店經紀,

酒店打工,

酒店寒假打工,

酒店經紀,

專業酒店經紀,

合法酒店經紀,

酒店暑假打工,

酒店兼職,

便服酒店工作,

酒店打工經紀,

制服酒店經紀,

專業酒店經紀,

合法酒店經紀,

酒店暑假打工,

酒店兼職,

便服酒店工作,

酒店打工,

酒店經紀,

制服酒店經紀,
酒店經紀,

Doa Harian

Dengan nama ALLAH yg Pemurah dan Penyayang, segala puji bagi ALLAH Tuhan Seru Sekelian alam. Ya ALLAH, kurniakanlah rahmat dan sejahtera atas penghulu kami Muhammad serta keluarga dan sahabatnya. Ya ALLAH, kami pohon kepadaMu kemaafan dan afiat, kesejahteraan selamanya dalam agama,dunia dan akhirat.
Ya ALLAH, baikanlah kesudahan kamipada segala perkara dan jauhkanlah kami dari kehinaan dunia serta siksa akhirat.
Ya ALLAH, kami mohon padaMu segala kebaikan samada lambat atau cepat, yang kami ketahui atau tidak kami ketahui. Ya Tuhan kami, kurniakankanlah kami kebajikan dunia dan akhirat seta jauhilah kami dari siksa neraka. Dan ALLAH, limpahkanlah rahmat serta sejahterakanlah junjungan kami Muhammad, keluarga serta sahabat-sahabat Baginda