Monday, August 10, 2009

Selamat Hari Lahir IsteriKu !

Selamat Hari Lahir Isteriku.. Yang ke 36. Engkaulah Isteri, engkaulah Secretaryku, engkaulah PA, engkaulah Chef dan banyak lagi. Betullah Isteri adalah Anugerah. Jadilah hari lahir ini sebagai hari peringatan bahawa masa tidak menunggu kita. Walau bagaimana pun kehidupan harus diteruskan.
Selamat Hari Lahir, semoga panjang Umur dan Murah Rezeki dan semoga Kehidupan ini diLimpahi Rahmat olehNYA. Hanya doa ku iringi sebagai hadiah di hari ulangtahun kelahiranmu.

No comments :

Doa Harian

Dengan nama ALLAH yg Pemurah dan Penyayang, segala puji bagi ALLAH Tuhan Seru Sekelian alam. Ya ALLAH, kurniakanlah rahmat dan sejahtera atas penghulu kami Muhammad serta keluarga dan sahabatnya. Ya ALLAH, kami pohon kepadaMu kemaafan dan afiat, kesejahteraan selamanya dalam agama,dunia dan akhirat.
Ya ALLAH, baikanlah kesudahan kamipada segala perkara dan jauhkanlah kami dari kehinaan dunia serta siksa akhirat.
Ya ALLAH, kami mohon padaMu segala kebaikan samada lambat atau cepat, yang kami ketahui atau tidak kami ketahui. Ya Tuhan kami, kurniakankanlah kami kebajikan dunia dan akhirat seta jauhilah kami dari siksa neraka. Dan ALLAH, limpahkanlah rahmat serta sejahterakanlah junjungan kami Muhammad, keluarga serta sahabat-sahabat Baginda